Wanted From Etsy: Beebile

Uhuhuuh, see postitus pidi juba ammu-ammu ilma nägema, aga kuna ma käisin vahepeal maal suvitamas (õigemini suve otsimas), siis ta lükkus koguaeg edasi. Aga siin ta nüüd siis on.

Etsy´st ma pikemalt jutustama ei hakka. Kes veel ei tea, mis leht see on saab ise uurida – www.etsy.com. Seekord siis toon sinuni nunnud beebi asjad, mis mulle silma jäid. Ütlen ka nii palju, et need asuvad kõik Euroopas ja seega postitasu peaks olema väga okei.

1.Oi kuidas mulle need heegeldatud kaisukad meeldivad. Praegusel ajal üsna pop valdkond ja need karukesed tulevad Ukrainast. Neil on veel teisigi loomi pakkuda. Meil on üks jänku juba olemas, kuid millegi pärast mulle tundub et see ei jää viimaseks 😀il_570xN.1194111239_dbn5

2.See lahe poisikluti jumpsuit tuleb Lätist, kuigi väga meenutab mulle mõnda Eesti brändi toodet. Ja nagu ikka on nad enamasti pigem kallimad kui tahaks. Mitte et see siin midagi odavat oleks. Aga see tundub eriti mõnna ja näeb ka väga lihtne välja.il_570xN.1210946134_ol1v

3.Sellisel moel saab lisada lapse nime toa kaunistuseks. Valida saad, kas tahad neid riputada või lihtsalt kapile püstiselt seisma. Meisterdatakse neid Inglismaal. Kindlasti loe tellimisjuhend hoolikalt läbi. Näiteks on see hind vaid ühe tähe kohta, tuleb valida tähtede suurus ja anda teada tähed, mida soovid.il_570xN.1283624837_trrr

4.Kui nunnu on see vankrikett 🙂 Mul vist on elevantidega mingi teema. Täiesti juhuslikult sattus mähkimislaud ja üks tekk ka olema elevantidega. No ja mis see vankrikett siis enam on 🙂 Heegeldatud nunnuke! Tulevad vantsid meie naabrite, lätlaste juurest, ning samas on veel palju teisi loomakesi neil pakkuda.il_570xN.1175066154_cmp7

5.Skandinaavialikku paberkotti saab kasutada nii pesukorvina kui mänguasjade ladustajana, või miljoniks muuks eesmäriks veel. Mine lihtsalt vali koti suurus, pilvekeste värv ning pakike pannakse Poolast sinu poole teele.il_570xN.994018276_c41f

6.Beebipesa – kes julgeb väita et see pole armas 😀 Valisin ma just selle kuna ümbris käib lukuga ära ning saab ilusasti masinas pesta. Ja need värvid – hall ja mint – väga minu teema. Hind ei ole ka minu arvates kivist, kui arvestada et Eestist saad ka pesa soetada umbes 10€ odavamalt, kuid see kate ei käi pealt ära ning kogu krempel tuleb masinas korraga pesta. il_570xN.1202641756_rqlh

7.Ausalt, see tekike ei ole üldsegi odav, kuid ta on nii äge ja sellepärast ma selle ka siia valisin. Valida saad mitme suuruse vahel ja kas tahad koos rebase padjaga ning tõepoolest hind lausa röögib. Aga kui kellegiga kamba peale kingitus teha, siis nagu polekski ju nii hull?il_570xN.920601109_o8jn

8.Hiiresussikesed! Aww 🙂 Nupsukesed 🙂 Minu galerii on siin üsna sinine, kuna meie ootame poissi aga kui seal poekeses ringi surfata siis neid hiirekesi on roosasid ka – printsessidele. Samuti ära unusta tellimust andes jätta info vajalikust suurusest.il_570xN.673996852_mdc3

9.Muidugi ei saa beebipesa juurest puududa sobiv tekike. Ma juba enda hall&mint hullust korra mainisin, kuid tegelikult saab selle teki kokku panna väga erineva mustriga kangastest. Arvestades, et see on käsitöö ning tehakse just sulle siis hind on väga võrratu. Ideaalne kingiidee!il_570xN.1222343407_b8i5

 

Kas keegi teist on varem üldse midagi Etsy´st tellinud? Kui jah, siis kuidas rahule olete jäänud?

♥Kaia

Lisa kommentaar

