Minu tagasiside ilutoodetele #2

Ma olen oma puhkusega nii hoogu läinud, et pole siia juba mõnda aega sattunud. Proovin selle lähi ajal siis tasa kõik teha. Aga täna tooksin sinuni oma tagasiside mõnele tootele, mis mul on vahepeal otsa saanud. Ja siin nad on…

32543

♥ Oriflame Milk & Honey Gold toitev öökreem – tavaliselt ma siiski öökreeme ei kasuta, ja ma ei mäletagi miks ma ta tellisin 🙂 Küll aga sai temast väga hea kaaslane sügis-talvisel ajal, kui mu nahk oma kuiva ilmet jälle näitama hakkas. Peale õhtust näopesu nahk kiskus ja oli kuiv. See kreem pakkus mõnusat mesist ja kiiret leevendust näonahale ja niisutas hästi. Teades, et külmemal ajal mu naonähk sellist vimpkat mulle ikka viskab, siis julgen seda ka edaspidi kasutada ja soovitan samamurelistelegi. Milk & Honey sarjast on ka väga hea suhkrukoorija, mida olen mitu-mitu korda ikka ja jälle tellinud.

31303

♥ Oriflame Love Nature vaarika näopesugeel – millegi pärast seda toodet neil hetkel saadaval polegi. Mõeldud on ta normaalsele nahale, ja ma kasutasin teda talvisel ajal. Kuid kasutaksin teda pigem suvisel ajal, kui näonahk veidi rasusem. Kerge vaarikaaroom oleks samuti mõnusaks värskenduseks. Telliksin uuesti.

 

 

 

32279

♥ Oriflame Love Nature jahutav arbuusi geelkreem – eelmisel korral rääkisin selle komplekti aprikoosi suhkrukoorijast, mis oli väga mõnna. Nüüdseks on otsa saanud ka minu arbuusi jahutav geelkreem. Ka see üllatas mind oma niisutava toimega. Tegelikult ta ongi jahutav ja niisutav, nii et kõlab ideaalselt just kasutamiseks praegu suvisel õhtul, peale päikese vannide võtmist. Kiidan pisikesi tuube, sest ma tüdinen asjadest päris ruttu, seega need olid täpselt parajad. 

20373.jpeg

♥ Oriflame Swedish Spa tasakaalustav näoseerum – sellest seerumist ma ei osanud midagi oodata, ja seega ma ka ei pidanud pettuma. Lubab ta nahka intensiivselt niisutada ja toita, kuid seda ma ei kogenud. Pigem jäi mingi kilekiht nahale. Kui aus olla siis tuub on siiani poolik ja ma loobun tema kasutamisest, aitäh 🙂 Jätkan oma ideaalse seerumi otsinguid, any suggestions?

 

 

 

 

Lumene_Berry_Ref_4fa229f-1product_10263♥Lumene Berry Fresh niisutav kätekreem – nagu sellest pudelist juba aru saada, siis on see rohkem koduseks kasutamiseks. Käekotti teda ilmselt väga ei pista 🙂 Täitis oma eesmärki ja niisutas ilusasti. Lisaks ei sisalda kätekreem parabeene ning rohkem kui 90% koostisosadest on looduslikud.

♥ Lumene Créme Lip Gloss toon Wild Rose – ma olen enda puhul tähele pannud, et ega ma ühtegi huuleläiget ka ausalt lõpuni ei kasuta. Võib olla nooremana oli see rohkem pop värk aga ei kutsu üldse kasutama. Kõige häirivam muidugi on see kui lahtiste juustega veel olla ja tuul need huulte peale puhub ja terve nägu seda täis on 😀 Ühesõnaga ma olen suhteliselt loobunud nende kasutamisest. Antud Lumene läikel on üsna loomulik toon ja ilmselt sellepärast ta mul ka nii ruttu tühjaks sai. Lumene fännina ei oska ma selle kohta ei head ega halba öelda. 

du-i-li-vaarika-bon-bon

♥ Joik dušiõli vaarika bon bon  kuna nahk vajas talvisel ajal rohkem toitu ja niisutust otsustasin proovida uut Joiki dušiõli. Sõna õli juba tekitas minus suuri ootusi. Kuid oh ei 🙂 Pigem muutus see kehale kandes kergeks vahuks. Peale pesu oli küll märgata nahal kerget “õlikihti”, kuid see oli väga õrn. I needed more. Samuti kes väga magusaid aroome ei armasta siis neile peaks see samuti sobima, olles väga kerge ja maheda vaarika lõhnaga. Nagu pudelil kirjas, sisaldab ta päevalille- ja mandliõli. Ning lisaks 98,5% ainetest temas looduslikud. Talvisel ajal see toode kindlasti minu nahka ei poputa, ehk sobiks kasutamiseks paremini praegu.

dermo

 

 

 

Dermosil niiskuskindel ripsmetušš –  niiskuskindel ei ole päris sama mis veekindel. Näiteks ei tule see tušš maha vihmaga, küll aga sooja veega, umbes 38°. See tehnoloogia on lihtsalt fantastiline 😀 Õhtuti maha pestes, ei jää ka pandasilmi, vaid soe vesi justkui sulatab tušši maha ripsmetelt. Sama tehnoloogiaga on ka näiteks Amway Artistry pikendav tušš, mis on minu lemmik. Hind on küll rohkem kui kahekordne, kuid seda väärt. Miks mulle Dermosil´i tušš ei meeldi? Ei meeldi selle harja pärast. Ta ei eralda ripsmeid ilusasti, kleepuvad kokku ja tulemus ei jäägi kena. Kas kellelgi on veel kogemust või teab mõnda ripsmetušši, mis oleks samal tehnoloogial üles töödeldud? Õhtused pesud on selle võrra nii palju kergemad, lausa patt mitte kasutada 🙂

2231-zoom-490584b4d4a339d9e4cdbd5c9ec21341.png

 

♥ Bodyshopi magusa mandliga küünelaki eemaldaja – Selle hind jäi alla 10€. Tavaliselt nii kallist eemaldajat vist ei osta. Seega ma palusingi seda kingituseks, et proovida. Ja mulle väga meeldis. Esiteks ei olnud tal seda kanget atsetooni ja odava eemaldaja lõhna, mis ninna kargab. Vaid ongi atsetooni vaba. Ning teiseks, kuna ta sisaldab mandliõli, siis olid ka küüned ja küünenahad peale laki eemaldamist mõnusasti niisutatud. Ei kisanud seebi ja kätekreemi järele. Laki eemaldamisega sai väga tõhusasti hakkama. Väga hea toode ning soetaksin selle uuesti, ja seekord ise 🙂 Millegi pärast teda Body Shop e-poes hetkel ei ole, kuid kauplustest peaks ikka leidma 😉

 

 

Kas kellegil on antud toodete kasutamises oma kogemusi või hoopis teist arvamust? Kuulaksin meeleldi 🙂

♥Kaia

 

Lisa kommentaar

