DIY – ombre kummut

See on järg viimasele postitusele, ehk millega ma ise samal ajal juba askeldasin.

Nimelt oli mul ikkagi kinnisidee, soetada kummut, beebiasjade jaoks. Olin juba Aatriumis käinud mitu korda ühte vaatamas. Nimelt seda. Ei raatsinud ära osta veel päris. Aga unistasin temast juba meie kodus. Küll ma siis surfasin igal pool, et äkki leian mingi odavama ja saan selle ise ära tuunida. Tuunimismeister nagu ma olen juba 😀 Okei tegelikult kõigest kaks asja üle värvinud 😀

Ja siis tuligi Facebookis mulle ette see kuulutus, kus müüdi valget kummutit ja aasta aega kasutatud, samuti beebi jaoks. Soetasin selle 80 € eest ja olemas ta oligi. Ja siis kodus avastasin, et see on ju see kummut mida ma tahtsin osta, küll väiksem versioon. Olin nii hämmingus. Kui sa sügaval enda sees tunned, et miski peab olema sinu,  kui ta on õige siis kuidagi ta ka sinuni tee leiab 🙂 Ma olin nii õnnelik 🙂

DSC_00023

Ega ma siis ei saanud teda niiviisi jätta valgeks 😀 Ikka tahtsin käed külge panna jälle 😀 Kuna ma olin eelnevalt just beebivoodi ära tellinud, ning selle alumine kast oli halli värvi, siis otsustasingi kummutile natuke värvi juurde anda, et nad hiljem omavahel kokku sobiks. Sealt tuligi see ombre stiilis sahtlite värvimine. Suts põnevam kui lihtsalt sahtlid ühte värvi värvida.

Ja ikka kriidivärviga, mille soetasin taas Mustrist. Kriidivärve saad sealt e-poest ka tellida. Kuna ma teadsin, et värvipind on mul väike siis piisas kahest 125 ml potsikust. Võtsin halli tooni Cloudburst ja segamiseks valget tooni Crystal. Annie Sloan vaha oli mul veel eelmistest kordadest alles.

DSC_0048DSC_0053

Alumine sahtel siis tuli tooniga Cloudburst, keskmise sahtliga lisasin mõlemat värvi kokku natuke omavahel, et saada pisut heledamat halli.

DSC_0010e

DSC_0011

Ülemisega natuke halli ja rohkem valget. Kõik pinnad värvisin kaks korda. Peale esimest kihti lasin umbes 30 minutit kuivada ja siis värvisin üle. Vahatasin järgmisel päeval, kui kõik värv oli ilusasti kuivanud.

DSC_0012q

Nuppe tahtsin ka alguses ära vahetada, aga ei leidnud midagi, mis oleks meeldinud, seega jäid vanad nupud praegu ette.

DSC_0016DSC_0017DSC_0054

DSC_0015v

Natukene aega nõudev, kuid iseenesest väga lihtne projekt ette võtta. Kes korra juba kriidivärve katsetanud on, siis tulevad ka järgmised värvimised lihtsamalt.

♥Kaia

Lisa kommentaar

