Ketsi aeg on käes!

Minu jaoks on tennised-tossud-ketsid kevadekuulutajad. Nad annavad mulle selle esimese emotsiooni, et okei on aeg saapad kapinurka ära pakkida ja midagi kergemat jalga otsida. See tunne, kui saad peale pikka libedat/porist talve midagi mõnusat lõpuks jalga panna ja nagu elus esimest korda asfaldil kõndida… Ma tean see kõlab ilmselt mõnelegi teist veidralt. That´s how I feel 🙂

Aga jah, ma pole neid ketse veel jalga saanud panna sest pole veel nii soe 🙂 Kuid seega meil ongi aeg oma tennisevarud üle vaadata ja ehk veel paar uusigi soetada. Minu lemmikud on sinu ees. Valdavalt õrnad, pastelsed toonid.

collage1. Miss KG  /  2. Nike  /  3. New Balance  /

4. Tommy Hilfiger  /  5. Adidas  /  6. New Look

7. Lacoste  / 8. Adidas  /  9. New Balance

Pöidlad pihku ja kevadsooja ootama 😉

♥Kaia

Lisa kommentaar

