Minu tagasiside ilutoodetele #1

Hei taas! Olen teid päris pikalt üksi jätnud, vabandan. Teen algust selle postitusega uuele sarjale. Nimelt olen pikemat aega juba kõrvale pannud igast ilutoodete potsikuid ja totsikuid, mis mul otsa on saanud ning tahan teiega jagada, kuidas need mulle meeldisid.

Seekord on siis sinu ees need tooted.dsc_0059

dsc_0053

¤ KALLOS ŠOKOLAADI ŠAMPOON JA PALSAM – Nii šampoon kui palsam on mõeldud ravima ja taastama kuivi ning kahjustatud juukseid. Mingit muutust ma oma juustes tähele ei pannud, seega need tooted ei pakkunud minu jaoks midagi. Ainuke mis täppi läks, jah tõepoolest, need tooted lõhnasid suurepäraselt nagu šokolaad. Miks mulle juba meelde ei jää, et ei tasu suuri šampooni pudeleid koju tassida, kui ma ei tea kuidas need minu juustega käituvad. Siin kohal leian, et hinna ja kvaliteedi suhe oli paigas. Mõlemad pudelid maksid alla 5€.

dsc_0055

 ¤ YVES ROCHER SIDRUNI-BASILIIKA DUŠIGEEL – Mulle väga meeldivad tsitruselistega ihutooted, just sellepärast et jätavad värske olemise ja aroomi. Sidrun ja basiilika koos mõjusid väga huvitavalt, ning ma kindlasti ostaks seda veel. Rohkem sobib kasutamiseks ilmselt suveajal, kui mõnus värskendus. Kui nende toodete vastu huvi tunned, siis otsi üles mõni kohalik edasimüüja või kes näiteks Helsingisse on minemas, siis seal on ka nende kauplus.

¤ VICHY DERCOS KÕÕMAVASTANE ŠAMPOON – Kui kellelgi on kõõmaga probleeme, siis ma kindlasti soovitan seda proovida. Millegi pärast just sügisel tekib minul vajadus selle järele ning mõjub kiiresti ja püsivalt. Olen väga rahul ja soovitan!

¤ AVON JOGURTI DUŠIGEEL  – Mulle meeldivad lihtsad toodete pakendid. See pudel näiteks tundus ka mulle hästi mõnus ja marjane. Toode pudeli sees oli siiski üsna keskpärane. Pesemiseks sobis küll, aga oleks oodanud et jätab kehale ka mingi järel aroomi. Ilmselt ma seda uuesti ei soetaks.

¤ AVON JOGURTI KREEMJAS KEHAKOORIJA – Samuti jogurti sarja toode, mis mulle natukene rohkem meeldis, kuna sisaldas reaalselt vaarikaseemneid, mis kehakoorimise hõlpsamaks tegid. Konsistentsilt mõnus kreemjas ning isegi niisutas nahka pisut 🙂

¤ THE BODY SHOP SHEA DUŠIKREEM  – The Body Shop tooted on kõigile hästi tuntud ja ka minul on väga palju lemmikuid seal kaupluses. Võiks öelda, et olen kõikide asjadega väga rahule siiamaani jäänud. Sarja Shea tooteid ma ei olnud veel varem kasutanud, kuni sain selle mini paki endale jõulukingiks. Kuna üldiselt meeldivad mulle magusad ja värsked lõhnad siis Shea oli väga võõras alguses, ja meenutas pigem mingit meeste toodet. Mõned korrad võttis aega ja harjusin, ja lausa hakkas meeldima 🙂 Kuigi ükskord peale dušši peika küsis küll, et kas ma olen meeste lõhna endale peale pannud 🙂 Nii et siiamaani saan julgelt öelda, et pole ühtegi nende toodet, mis mulle ei meeldiks.

dsc_0056

¤ CLINIQUE NIISUTAV HUULEPALSAM – Huulepulkadest meeldivad mulle pigem punased toonid, ning ilmselt ma selle endale sellepärast kingituseks saingi. Esiteks ta oli ehtsat punast tooni. Teiseks seda oli väga lihtne kasutada. Ning kolmandaks niisutas huuli ning püsis kaua peal. Kaalun selle toote uuesti kasutusele võttu ja ehk uuriks teisigi toone.

¤ HAIRBURST NÄRITAVAD JUUKSEVITAMIINID – Tundub, et neid mida mina tarvitasin, hetkel neil pole. Aga need punased “kummikommid” on küll väga nunnud ja neid prooviks küll. Mina olen ühe kuulise vitamiini kuuri läbi teinud ja võin öelda, et need tõesti aitavad ja kiirendavad juuksekasvu. Pikemalt minu kogemusest võid lugeda ühest varasemast postitusest siit.

¤ L´OREAL VÄRSKENDAV NÄOVESI – Jäin selle näoveega  rahule, kasutasin päris pikka aega. Pigem natukene kangem kui lahjem näovesi, seetõttu mõjus tõesti värskendavalt. Aegajalt peika laenas ka. Ju siis toimis hästi 🙂

dsc_0057

¤ ORIFLAME LOVE NATURE SUHKRUKOORIJA – Koorija oli siis osa ühest komplektist. Väike tuub sai päris ruttu otsa, sest see oli nii mõnna. Sattusin seda kasutama just talvisel ajal, kui nahk oli niigi hell ja kippus ketendama ja kuivama. Peale suhkrukoorija kasutamist oli näonahk mõnusalt niisutatud ja pehme, mis mind tõeliselt üllatas. Tavaliselt peale pesu näonahk sel ajal kisus ja kipitas ja karjus kreem järele. See toode positiivselt üllatas mind. Kui vaid teda müüdaks ka üksikuna ja pisut suuremas tuubis, oleks väga lahe 🙂

¤ LOODUSSPA ŠOKOLAADI KEHAKOORIJA – Taaskord üks mega mõnna kehakoorija, mida kõigile julgelt soovitan ja boonuseks muidugi see, et sisaldab looduslike aineid. Kes hädas kuiva nahaga, siis see on just teile. Sellest mõnusast tootest olen kirjutanud ka siin pikemalt.

¤ AVON ŠOKOLAADI NÄOMASK – Aafrika shea või ja kakaoga mask ei võlunud mind väga. Kui aus olla siis see tuub jäi poole kasutamise peale. Värvuselt oli ta pruun nagu šokolaad ning kui maha hakkasin duši all pesema seda, olid kõik seinad ja dušikardin neid pruune tükikesi täis, mis kohati ei tahtnud kardina pealt mahagi tulla. Ühegi maski kasutamisega ei peaks kaasa tulema nii palju lisatööd. Ainuke asi mis maski juures meeldis, oli selle lõhn. Mõnus šokolaadi aroomiteraapia.

Kes ise samuti midagi siit kasutanud on, siis võib julgelt kommentaari jätta. Põnev oleks ka teie kogemusest kuulda 🙂

Kaia♥

Lisa kommentaar

