Hõrgutav šokolaadi kehakoorija

Minuni jõudis see super toode kingitusena ja ma olen selle eest väga tänulik, kuna ma ei olnud Loodusspa toodetega varem kokku puutunud. Esimene kogemus ja nii positiivne 🙂 Muidugi meeldib mulle see, et ta on looduslik loode ning valmistatud Eestis.

dsc_0001

Šokolaadi armastaja olen ma muidu üldiselt ka jah aga kui ilutooted lõhnavad nii magusalt ja meelalt, siis see teeb nende kasutamise veelgi nauditavamaks. Mõjus nagu aroomiteraapia 🙂 See šokolaadi koorija sisaldab pruuni suhkrut, viinamarjaseemneõli, naturaalset kakaod, sheavõi, kookosvõi, glütseriini ja šokolaadi maitseõli.

Kakao parandab naha väljanägemist ning vähendab „apelsinikoorenaha“ ilminguid. Kakaoubades leiduvad kasulikud ained rikastavad nahka A-ja E- vitamiiniga mõjudes noorendavalt. Pruun suhkur aitab nahka õrnalt koorida eemaldades surnud naharakud. Sheavõi, kookosvõi ja viinamarjaseemneõli niisutavad ja noorendavad nahka. Šokolaadiaroom tekitab heaolutunde kinkides emotsionaalse naudingu- super tunne ilma ühegi kalorita! dsc_0004dsc_0008

Kehakoorijaid kasutan muidugi ise ka ja meeldivad just pisemate osakestega koorijad. Antud kehakoorija sisaldas pruuni suhkrut, kuid sellegi poolest tundus ta mõnus ja suhkruterakesed justkui sulasid kehal. Kõige rohkem mulle meeldib tema juures see, et ta sisaldab erinevaid võisid ja õlisid, mis sinu keha super hästi niisutavad. Minu nahk on talvisel ajal eriti kuiv ning talle väga meeldib selle koorija niisutav toime. Kreemitamist peale pesu kindlast vaja ei ole 🙂 Ning peale selle jääb nahk meeldivalt lõhnama 🙂

dsc_0019

Nagu sa näed on minu potsik juba päris tühjaks saanud. Loodusspa pakub veel teisigi kehakoorijaid ning ma arvan, et järgmisena proovin mango või sidrunheina kehakoorijat. Kuid neil on palju teisigi huvitavaid tooteid, nendega saad tutvuda siin.

Kas sinul on oma lemmik kehakoorija? Kui jah, siis jaga seda kommentaarides 🙂

♥Kaia

Lisa kommentaar

