Mis on lightbox?

Ma siiski arvan, et enamus teist teavad mis pop vidin see on. Pean siis silmas seda lampi, mitte fotograafide asjandust.  Saadaval on lightbox lampe suuruses A4 ja A5. dsc_0099Seda saad kasutada nii sisustuselemendina kui ka lastetoas öölambina. Iga lambiga on kaasas kogumik tähti ja mõned pildid, millega saad oma soovitud kirja lambile kirjutada.dsc_0093dsc_0002

Minul oli see lamp ikka tükk aega hinge peal, kuni ma lõpuks otsisin ka siis, kust seda tellida. Kellel ruttu-ruttu vaja siis Eesti müüb lightbox´e ScandiKids ning nende lehel surfates võid leida lampi nii musta, valge, kui ka roosa ümbrisega. Kellel aga kannatust on ja rahakott nii paks ei ole, siis võid leida odavamaid variante nii Ebayst, Aliexpressist kui ka Amazonist. dsc_0100dsc_0101Selle lambi ma leidsin ja tellisingi Aliexpressist, ja leiad selle siit. Tema suuruseks on siis A5. Lambile pidin ise patareid sisse ostma. Kui ma ei eksi, siis tuli lamp kohale kolme nädalaga, mis oli väga kiiresti. Pettuma ma oma lightbox´is pidanud ei ole – hind oli super, kohaletoimetamine kiire, ja töötab veatult 🙂

♥Kaia

Lisa kommentaar

