Minu kogemus Hairburst´iga

Kes ei tea, siis Hairburst on Suurbritannia kaubamärk, mis toodab naturaalseid tervist edendavaid lisandeid. Hairburst on pühendunud kestvate tulemuste saavutamisele taskukohasel ja tervislikul viisil, et võimendada ja säilitada Sinu loomulikku ilu. Hairburst usub, et ilus, terve nahk ja juuksed saavad alguse meie seest. Hairburst teab, et pikad ja terved juuksed lisavad Sulle enesekindlust ja ilu.

Mul on väga hea meel, et need juuksevitamiinid on Eestisse jõudnud. Seega ma otsustasin ka proovida, kas tõesti neist on minu juustele ka kasu. Valida saad kapslite ja närimistablettide vahel. Samuti on eraldi juuksevitamiinid rasedatele ja imetavatele emmedele. Ning hiljuti lisandus nende partiisse ka argaaniaõli.

Kuna olen sõber rohkem tablettidega, siis minu valik nende peale ka jäi.hairburst chewies

Source

Kuidas neid siis kasutada? Võtke päevas kaks tabletti, mõlemad hommikul. Toidulisandid ei asenda mitmekülgset ja tervislikku toitu. Rasedad, rinnaga toitvad emad, retseptiravimite kasutajad või arstliku järelevalve all olevad isikud peaksid enne tarvitamist nõu pidama perearstiga. Kui kasutamisel esineb kaebusi, peatage toote tarbimine ning pöörduge arsti poole. Ärge ületage ettenähtud annust. Hoida jahedas ja kuivas. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Kui korgialune plomm on katki, ärge toodet kasutage.

Kõige lahedam muidugi on see, et Hairburst vitamiinid sisaldavad nii-nii palju vitamiine, ning usun et seal nende võlujõud peitubki 🙂

KOOSTIS 

Annus 2 tabletti Annuse kohta %NRV* Annuse kohta %NRV*
A-vitamiin 160 mcg 20% Vask 0,2 mg 20%
B1-vitamiin (tiamiin) 1 mg 90% Seleen 60,6 mcg 110%
B2-vitamiin (riboflaviin) 1 mg 72% MSM 50 mg **
B3-vitamiin (niatsiin) 1 mg 6,2% Kollageen 40 mg **
B5-vitamiin (pantoteenhape) 20 mg 332% Hüaluroonhape 10 mg **
B6-vitamiin (püridoksiin HCL) 1 mg 72% Räni 40 mg **
B12-vitamiin (tsüanokobalamiin) 4 mcg 160% L-valiin 2 mg **
Foolhape 20 mcg 20% L-leutsiin 4 mg **
Biotiin 50 mcg 100% L-tsüsteiin 3 mg **
C-vitamiin 156 mg 196% L-metioniin 3 mg **
D3-vitamiin 20 iu 10% L-lüsiin 3 mg **
Kaltsium 50 mg 5% L-isoleutsiin 2 mg **
Tsink 14,6 mg 146%

* %NRV – päevane võrdluskogus täiskasvanutele ** soovitav päevane kogus kehtestamata

Aga minu kogemus? Ilmselgelt ma olin väga skeptiline algusest peale. Närimistabletid igal juhul maitsevad väga hästi ja on väga armsas purgikeses. Kui alustasin, siis panin paika kui pikad mu juuksed on. Tähiseks sai üks sünnimärk 🙂 Esimesed kaks nädalat ei juhtunud väga midagi ning ma olin põhimõtteliselt arusaamisel, et “Okei, minule need lihtsalt ei mõju“.kuvatommis-1

Kolmandal nädalal, väga äkiliselt, hakkasin nägema, et mul on tekkinud väga palju uusi juukseid, mille otsad teiste vahelt välja turritavad 🙂 Teate ju küll, teete mingi juuksed-kinni soengu ja igalt poolt turritab karvakesi välja. Just selline vaatepilt mind tabaski, mis oli nii positiivne ning mida ma polnud ammu enam näinud. Siis juba mõtlesin teisiti, “Appi, Hairburst toimibki!” Kui tabletid otsa said, hakkasin uurima kui palju nad siis kasvanud olid. Uskumatu, aga umbes 2,5 cm 😀 !!!

Mina kindlasti soovitan huvilistel ka neid proovida, tellisin ise need siit. Olen kindel, et jätkan/kordan vitamiinikuuri. Detsembrikuus ennast sellel lehel registreerinud, saavad tellimuselt sooduskoodiga BeUnique  5€ soodustust 😛

On keegi juba neid juuksevitamiine proovinud, või tahaksid proovida?

♥Kaia

Lisa kommentaar

