Jõuluideed Amazonist

Mina olen nii valmis ja nii ootan seda iga aastast jõuluaega. Just sellepärast, et siis mul on õigus kõik tulekesed ja kaunistused kapist välja tuua ja ennast korralikult kodu kaunistamises välja elada. Leidsin mõned toredad asjad Amazonist 🙂

∗∗∗∗∗∗

I am so ready and waiting for Christmas time every year. Then I have the right to bring out all the lights and decorations to fully enjoy and let out my inner Xmas home decorator. I found some lovely things from Amazon for you to see as well 🙂

collage-xmas-amazon

1. Südame kujuline tuledega jõulupärg / 2. Lumehelbe jõulutuleke aknale kaunistuseks/ 3. Lumehelbe aknakleebised akna iluks / 4. Puidust tähekese tuleke kapi peale ilutsema / 5. Puidust väiksed kuusekesed – hea mõte ise jõulukaarte meisterdada / 6. XMAS kirja tuleke – minu lemmik 🙂 / 7. Öko-kuusepuu, kõigile öko-sõpradele   / 8. Jääkristalliline tulede kardin  – ideaalne jõuluaegseks fotoshoodiks / 9. Piparkoogi poistega kaunistus seinale või kuusele

Kas keegi peale minu ka seda vahvat aega ootab ja vaikselt valmistusi teeb? 🙂

♥Kaia

Lisa kommentaar

