Mida teha fotodega?

Mina oleks üks nendest inimestest, kellele meeldib fotosid veel ilmutada lasta ning neid aeg ajalt vaadata ja meenutada möödunud sündmusi ja hetki. Nüüdseks olen kasutanud päris mitut erinevat moodust veel kuidas oma fotosid ära kasutada.

Olin otsustanud kasutada MyPrint teenuseid seekord. Nemad pakuvad päris palju võimalusi oma mälestuste säilitamiseks: polaroid kaarte, memo kaarte, jutualbumit, fotolõuendit, väikest ja suurt fotoraamatut, postkaarte ning volditud kaarte ja plakateid. Fotolõuendid meil juba on – väga tore viis näiteks mõnda tähtsat mälestust selliselt seinale panna. Minu sooviks seekord oli fotoraamat, mille tahtsin teha mälestuseks meie suvisest Toskaana reisist. Valisin suure fotoraamatu ning hakkasin tegutsema, pilte üles laadima ja lõikama, kui vaja oli. Suure kasuks kindlasti rääkis see, et mahutas ta poole rohkem pilte kui väike raamat. Kuid mõõtudelt ta pole nii suur midagi – 21,5×22 cm. Selline mõnus paras suurus. Marimelli blogist sain veel sooduskoodi ka -20% 🙂 See kehtib veel 18. novembrini 😉

Eriti vahva on veel see, et nad tegutsevad nii kiiresti! Tellimuse andsin nädalavahetusel ja juba kolmapäeva hommikul ootas pakike mind postiautomaadis 😀 Ja teate, mis sest et ma selle teenuse eest maksin, mul oli tõesti tunne et ma sain kingituse! See oli nii lihtsalt ja armsalt pakitud, nii et minu südamesse puges soojus 🙂 Aitäh MyPrint!dsc_0009dsc_0014dsc_0019dsc_0016dsc_0022

Tavalisi fotosid tellin truuks jäänuna PictureHappy´st. Rõõm oli jälle minupoolne kui fotod superkiirelt kohal olid 😛 Nemad pakuvad samuti erinevaid fototooteid ning hetkel on neil päris palju soodustusi käimas. Milline ideaalne võimalus jõulukinkidele mõelda 😉

Peale fotode tellisin eelmisel aastal neilt ka üle lauakalendri, millega väga rahul olen. Selle said ise valmis kujundada oma fotodega. Kui ma ei eksi ja õigesti mäletan, siis vist isegi said oma tähtpäevad (nt sünnipäevad) kalendrisse märkida seal süsteemis.dsc_0033-2dsc_0055

Ma arvan, et kassi ja kokakalendrite aeg on läbi 🙂 Ole unikaalne ja telli endalegi kalender oma pere piltidega. See tuletab sulle meelde toredaid hetki ja armsaid inimesi, ning meenutab aegajalt, mis tegelikult meile tähtis on. Nagu väike meeldetuletus su laual/seinal 😉

Lõpetuseks mõni idee, kuidas oma fotoseina teha :

♥Kaia

Lisa kommentaar

