Tomatisupile!

Mitu päev juba ootasin ja mõtlesin, et varsti peab tulema tomatisupipäev. Kui aus olla, siis aastaid tagasi ei julgenud ma seda süüagi. Tundus midagi erakordselt hirmuäratavat. Ma ei mäleta, millal ja miks mu arvamus muutus, kuid mul on hea meel et nii läks Nüüdseks olen täielik tomatisupi fänn. Vahel on lausa tunne, et mu keha vajab seda.

216_0331

Super lihtne valmistada. Purustad tomatid ja basiiliku köögikombainis. Mina lisan ka purustatud küüslauku. Ja siis potti! Lisad soola ja pipart. Panin ka ühe paki poe tomatipastat hulka. Lased kergelt keema pliidil ning soovi korral võid lisada ka sulatatud juustu (nt Merevaik). Et tibake kooresem supp tuleks. Segad ära ja ongi valmis. Peale võid panna soovi korral röstitud saiakuubikuid või parmesan juustu.

216_0312

216_0327

216_0330

216_0333

216_0332

See ongi minu purustatud küüslauk 🙂 Tavaline ja tšilliga. Avastasin selle kui Soomes elasin. Kahjuks ei ole Eesti poodides sellisel moel küüslauku leidnud. Seega suur tänu põhjanaabritele, kes selle leiutasid. Panen seda peaaegu iga toidu sisse. Ei pea aega hakkama raiskama küüslaugu puhastamisele ja tükeldamise/purustaja peale. Tõesti jube hea asi! Nüüd kui Aksel Soomes käib, tuleb kommide asemel tagasi paari küüslaugu purgiga 😛 Ja mina olen õnnelik 😀

216_0337

Head isu!

♥Kaia

Lisa kommentaar

