Roosa kuld ja vask

Viimasel ajal on mulle silma jäänud paljud roosa kulla ning vase toonis esemed, seda siis nii kodusisustuse valdkonnas kui ka moe- ja ilumaailmast. Nagu ma eelmisest postituses mainisin siis ma olen ise hõbeda inimene. Sellepärast ongi see kõik nii veider… Igal juhul leiad all poolt mu leiud antud teemal, mis mulle kohe silma jäid. Ehk leiab keegi endale inspiratsiooni 😉
Rose Gold & Copper

Rosette tablecloth – Pidulikum ja säravam laudlina jõuluõhtuks? Aga palun?

Romantic home decor – Selle seinapildi leiad taaskord mu lemmikust kohast Etsy´st. Peale tasumist saad selle alla laadida ning ise sobivasse pildiraami sättida.

Home decor – Multifunktsionaalsed topsikud – kasuta küünlaümbrisena või pliiatsitopsina, või mõtle hoopis midagi uut välja.

True Decadence metallic sandals – Niiii ilus king!!

Michael Kors watch – Michael ikka meeldib mulle. Ma arvan, et ma oleks isegi sellest toonis seda kella nõus  kandma 🙂

Ted Baker bow earrings – Sõbrad teavad, et lipsukesed on täitsa minu teema. Seega pole üldse ime, et ma need just siia valisin.

Beauty product – No neid lihtsalt on vaja!

Giant Rose Gold Love Script – See suur õhupallike oleks väga kift mõnel lõbusal photoshootil. 

VASEVÄRVI SEPISTATUD MESSINGIST VAAS – Rõõmusõnumid on jõudnud meieni. Eile avati Ülemiste Keskuses lõpuks Zara Home kauplus, mis on hetkel ainuke eestis.

Rippvalgusti Tarbes – Selle toreda lambikese leidsin meie oma Aatriumist.
♥Kaia
Lisa kommentaar

