My Birthday Wish List :)

Whoop-whoop varsti tuleb see pidupäev. Kuigi sinna on veel paar nädalat aega, mõtlesin et panen oma soovid kirja.
My Birthday Wish List
1. Ülepõlve saapad on taas kord must-have. Need kaunitarid siin on seemisest, just how I like it. Neid leiad Asos´est ning avastasin just, et nad on juba hinda veelgi alla lasknud 😛
2. Ma tean, et suvi on läbi kuid ma ei saa seda kleiti kuidagi oma südamest välja. Suvel said need kohe otsa ja nüüd siis, sügisel on muidugi tagasi (Y)
3. Minu igavene soov on ilmselt koera omamine.
4. Ma olen raamatuhull. Ühel päeval mul on oma raamatukogu and that´s a promise! Aga pole midagi naljakat ammu lugenud, ja leidsin selle.
5. Ma ei hooli bränditamisest eriti ning  on väheseid firmamärke kandvaid asju, mis  mulle tõeliselt meeldivad ning see kott on üks neist. Michael, I like YOU!
6. Ripsmeseerum on üks asi, mille peale olen ammu mõelnud, et tahaks ka järgi proovida. Valisin Yxes´i, kuna selle kohra olen vaid häid sõnu kuulnud.
7. Aastaid tagasi ei olnud ma kellainimene. Nüüd ei oska ma ilma kellata olla. Juba pikemat aega meeldib mulle see Kate Spade hõbedane kell. Sellest võid ehk ka järeldada, et kõik mu ehted ja vidinad on hõbedast 🙂
8. Trenni hooaeg jälle käes. Otsisin natuke kelmikat spordi rinnahoidjat ning leidsin selle Victoria Secret´ist. Sealt saad otsida ka selle järgi, kui suurt toetavust sa tahad, et su spordi rinnahoidja sulle pakuks.
9. No mina ei tea küll ühtegi inimest, kellele Eesti tüdrukute loodud firma Zizterz käpikud-mütsid-sallid ei meeldiks. Muidugi on supertore see, et saad valikutest ise valida värvi, mustri. Mulle hirmsasti meeldivad need kunstkarusnahast tutikesega mütsid. Need on nii armsad, et nende pärast võiks isegi sügis ja talv kiiremini tulla 😛
10. Seoses trenniga, pean uue koti ka soetama, kuna eelmine otsustas katki minna. Valik osutus sellele Pumale. Tundub, et see on parajas suuruses, et ka sellega nädalavahetuseks Hiiumaale või mujale seigelda 🙂
11. Hairburst juuksekasvu vitamiinid on ka nüüd lõpuks Eestisse jõudnud. Mujal maailmas on see kindlasti rohkem tuntud teema, kuid me hakkame neile järele jõudma. Telli endale juuksekasvu vitamiinid otse Eestist, Tartust või mine vaata nende rahvusvahelist lehekülge, kus on ka veidi suurem valik.
♥ Kaia
Lisa kommentaar

