Wanted From Etsy: Minu hetke lemmikud

Ma olen üsna kindel, et päris paljud teist ei tea, millest ma räägin. Mis asi see Etsy on? Etsy on üks super lahe ostlemiskeskkond ( minu arust), kus oma toodete pakkujaid on üle maailma. Enamus neist müüjatest on väike ettevõtted või lihtsalt eraisikud. Sealt võib leida valmis tooteid, käsitöö vahendeid, prinditavaid materjale, põhimõtteliselt kõike ma usun 🙂

Leian alati sealt midagi lahedat ning koguaeg midagi uut. Viimasel ajal olen rohkem tellinud käsitöö materjale (nt pärlid) oma väikse ettevõtmisega seoses. Sealsete müüjate suhtumine ja nendega suhtlemine on olnud väga positiivne. Tihti on toodetel armsad Thank You kaardid, sooduskupongid või mõni muu väike kingitus kaasas. Alati loe läbi toote kirjeldus, sest tihti juhtub, et peab veel tellimuse esitamisel Note To Seller kasti kirjutama näiteks toote värvi või mõne muu andme, mida ei saa automaatselt valida kui ostukorvi selle lisad. Ehk teinekord näitan oma oste teilegi lähemalt 🙂 täna aga näitan paari lemmikut leidu sealt lehelt, mis mulle väga meeldivad.

Seniks aga soovitan kõigil kindlasti korra piiluda, mis koht see Etsy siis ikkagi on kes veel ei tea.

1. See nunnu Mason Jar vannitoa tarvikute komplekt on nii vintage ja nii cool 😀 Lisaks saad valida nii paljude erinevate värvide vahel.

19d988_f30357bf52924ff0bb19b1211c3f3db7-mv2

2. No nii kift uksematt lihtsalt peaks igas vallatus kodus olema!

19d988_e4e4b6cd5da047da86982d28f50db2a4-mv2

3. Kes siis sinna sisse ennast rulli keerata ei taha – super suure koega kootud tekike. Tundub et seal sees tunned ennast väga pisikesena…

19d988_887fce1184bc4390a448a812c9dffa44-mv2

4. Otsin endale uut veepudelit, miks siis mitte seekord väikse sädeluse ja huumoriga.

19d988_03c8a019a05f4899846563e4d55c5827-mv2

5. Mina ja nunnud lipsud käivad käsikäes nagu pannkook moosiga. Must have lipsusõrmus!

6. Kas teil juhtub ka vahel nii, et ostate asju mis on nii nunnud, kuid tegelikult neid ju väga vaja ei ole ega kasuta ka ? No mul on nende harilike pliiatsitega selline tunne. Aga ma toon praegu ettekäändeks selle, et ma olen õpetaja ja neid läheb nagu nii vaja… vahel. No vaid vaadake neid! Oeh!

7. Chill Pille nii mõnelegi vaja. Ma arvan, et kui see minu kätte satuks siis see oleks hetkega tühi ja ma oleks forever chill…

8. See seelik – nii suvine, nii pehme, nii lendlev ja nii õhune.

9. LOVE – midagi muud polegi nagu öelda. Ja ma tean täpselt kuhu selle paneksin, siiski kui mõtlema hakata siis tuleb juba mitu kohta…

10. 🙂 need tassid käivad täpselt meie pere kohta ja on meie kapist puudu!

Lisa kommentaar

