Minu Paradiisisaar

Pole olnud ühtegi suve, millal ma ei oleks osake oma puhkusest veetnud kodusaarel Hiiumaal. Seda siis 11 aastat, alates sellest kui Tallinna kolisin. See on osake minust ja ma ausalt ei kujutaks ettegi, et ma mõnda aega suvel saarel ei oleks. See on nagu tähtis punkt suve Must-Do nimekirjas, kuhu ilmtingimata peab saama linnukese taha tõmmata.

Kindlasti on interneti avarustest ehk paljudele jäänud silma all olev pilt, millel võrdluseks Fiji ja Hiiumaa. Olgem ausad, see on päris tabav! 😀

 Aga oma saart ei eelistaks ma ühelegi teisele!

Suvi pole veel läbi, seega kes veel pole sellele imetoredale saarele jõudnud siis leia see aeg ja mine seikle! 🙂

Lisa kommentaar

